Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Komunikačná stratégiaKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Komunikačná stratégia Divadla na zastávke
(Katarína Hudecová)2013, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/ft97z/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Management v kultuře | Práce na příbuzné téma
Budování corporate identity vybraného podniku pomocí nástrojů IMK
(Ekaterina Ovchenkova)2019, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ew9gx/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Corporate Identity und interne Betriebskommunikation. Eine Analyse am Beispiel von Ideal Automotive, s.r.o.
(Matěj Klinka)2019, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/hcap5/ | Překladatelství a tlumočnictví / Překladatelství německého jazyka | Práce na příbuzné téma
Komplexní analýza Corporate Identity ve společnosti T-Mobile Czech Republic, a.s.
(Eva Pitříková)2012, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/dqhld/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Inovace corporate identity vybraného podniku pomocí moderních nástrojů IMK
(Veronika Zahradníková)2020, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/vfvi8/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Analýza kladů a záporů etických kodexů v rámci Corporate Identity
(Miroslav Nečas)2014, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/mmvbw/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Analýza Corporate Identity společnosti Starbucks
(Pavla Mautvicová)2014, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ow45a/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Entwicklung und Einsatz einer Corporate-Identity-Konzeption für ein kleines/mittelständisches Unternehmen
(Martina MATĚJKOVÁ)2012, Bakalářská práce, Fakulta humanitních studií / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//reruvo// | Filologie / Německý jazyk pro manažerskou praxi | Práce na příbuzné téma
Analýza Corporate Identity společnosti MEDIARESEARCH, a.s.
(Jan Mazal)2010, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/25623 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Analýza kladů a záporů etických kodexů v rámci Corporate Identity
(Jiří Patera)2014, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/kb5z5/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma