Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Nové metodiky komunikace uplatňované v procesu Řízení vztahu se zákazníky. Komunikace jako nástroj rozvoje společnosti a součást marketingového mixu.
(Kristýna Teifertová)2010, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/u5ylv/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Spotřebitelé a nevyžádaná reklama
(Pavlína Vavříčková)2021, Bakalářská práce, Ekonomická fakulta / VŠB – Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/143517 | Ekonomika a management / Ekonomika podniku | Práce na příbuzné téma
Reklama jako komunikační prostředek
(Zuzana TAMPÍROVÁ)2015, Diplomová práce, Fakulta sociálně ekonomická / UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
• http://theses.cz/id//tdz59n// | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Reklama jako komunikační prostředek
(Zuzana TAMPÍROVÁ)2015, Diplomová práce, Fakulta sociálně ekonomická / UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
• http://theses.cz/id//qxvov1// | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Reklama a propagace kavárny Cafe Camaro
(Josef Příhoda)2010, Bakalářská práce, Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
• https://is.vstecb.cz/th/wqsdb/ | Ekonomika a management / Ekonomika podniku | Práce na příbuzné téma
Marketingová komunikace při zavedení nového produktu firmy LE&CO na trh
(Renata Nováková)2014, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/bpaa0/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma