Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Dominantní tržní subjektKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Loajalita zákazníků retailingové firmy - Billa
(Ráchel Dančevská)2009, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/20216 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma
Nákupní chování a loajalita zákazníka na trhu kávy v České republice
(Klára Galušková)2020, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Mendelova univerzita v Brně
• http://theses.cz/id//hymi4o// | Ekonomika a management / Řízení a ekonomika obchodu | Práce na příbuzné téma
Moderní marketingová komunikace společnosti s integrovaným portfoliem zákazníků B2B a B2C
(Klára Švábová)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/nodeg/ | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma
Etický kodex, jeho význam v prostředí Policie České republiky
(Markéta Ambrožová)2021, Bakalářská práce, AMBIS vysoká škola, a.s.
• https://is.ambis.cz/th/wyzwe/ | Ekonomika a management / Ekonomika a management podniku | Práce na příbuzné téma
Je etický kodex cestou k etickému chovaniu?
(Martin Mintál)2010, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/24391 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma