Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
EtikaKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Digitální marketing ve farmaceutické společnosti X
(Katarína Skoupilová)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomie a managmentu
• http://theses.cz/id//24yynp// | Bakalářský program (Bc.) / | Práce na příbuzné téma
Společenská odpovědnost firmy a sociální marketing
(Veronika Hrozová Kotoučová)2013, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/d108r/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Marketing ve farmaceutickém sektoru zdravotnického systému
(Markéta Koláčková)2017, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/76540 | Ekonomika a management / Management | Práce na příbuzné téma
Léková politika produktu a marketing
(Michaela Kosternová)2009, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/honyk/ | Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance | Práce na příbuzné téma
Trade Marketing v mezinárodní farmaceutické společnosti Novartis
(Jana Balcarová)2006, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/1011 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma
Marketingová komunikace a positioning produktu ve farmacii
(Kateřina Krejčí)2018, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//90gyjv// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Specifika marketingové komunikace ve farmaceutickém průmyslu
(Anna Racková)2022, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/85747 | Mezinárodní obchod / | Práce na příbuzné téma
Podpora prodeje jako nástroj integrované marketingové komunikace ve vybrané firmě v sektoru farmacie
(Lucie Bubnová)2015, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/d5p7q/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Věrnostní programy ve farmacii
(Kateřina Hajdová)2017, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//24e2r0// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Marketingové nástroje využívané ve farmacii při zavedení nového produktu na trh
(Diana Boháčová)2012, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/jfzsg/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma