Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Kulturní odvětvíKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Evaluation of the Reliability of the Company and Suggestion of the Optimal Way of Financing justification in the companyGazprom in Comparison with Chevron Corporation
(Ellina Filimontseva)2019, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/qbxfj/ | Ekonomika a management / Business Management and Corporate Finance | Práce na příbuzné téma
Vznik a rozvoj sbírky Moderního umění Moravské galerie v Brně v 2. polovině 20. století
(Alena Procházková)2022, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/daj2z/ | Historické vědy / Muzeologie | Práce na příbuzné téma
Návrh stálé expozice současného českého designu v Uměleckoprůmyslovém muzeu Moravské galerie v Brně
(Denisa Solaříková)2016, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/y0wcf/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Management v kultuře | Práce na příbuzné téma
Umění nových médií v galerii. Případová studie zaměřená na Moravskou galerii v Brně od roku 1990 do současnosti
(Kristýna Suchánková)2019, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/mdvsn/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie interaktivních médií | Práce na příbuzné téma
Role knihoven v době komunistické totality 1948-1989: případová studie knihovny Moravské galerie v Brně
(Hynek Mayer)2017, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/m6hwf/ | Informační studia a knihovnictví / | Práce na příbuzné téma
Vývoj digitalizace sbírkových fondů na příkladu Moravské galerie v Brně
(Michaela Kabrdová)2023, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/j0qmx/ | Teorie interaktivních médií / | Práce na příbuzné téma
Principy obsahu komunikace Moravské galerie s veřejností v období od 80. let 20. století do současnosti
(Libuše Pečenková)2020, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/cf5wk/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Management v kultuře | Práce na příbuzné téma
Proč generace Millennials nechodí do galerií? Aktuální podoby marketingových strategií ve světových galeriích s případovou studií Moravské galerie v Brně
(Kristýna Schwarzová)2018, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/zlvq0/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Management v kultuře | Práce na příbuzné téma
Reflexe a návrh marketingové komunikační strategie Moravské galerie v Brně pro sociální síť TikTok
(Kateřina Luxová)2022, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/m7j3v/ | Management v kultuře / | Práce na příbuzné téma
Vznik veřejných galerijních institucí v bývalém Československu v kontextu kulturní politiky se zaměřením na Moravskou galerii v Brně
(Simona Osičková)2011, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/g2k4t/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Management v kultuře | Práce na příbuzné téma