Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
cross-sellingKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Efektivní řízení distribučních cest
(Pavla Štokrová)2006, Diplomová práce, Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
• https://is.ambis.cz | Ekonomika a management / Management | Práce na příbuzné téma
Analýza distribučních cest ve Škoda Muzeu
(Lucie Holíková)2019, Bakalářská práce, ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s. / ŠKODA AUTO a.s.
• http://theses.cz/id//47ex5l// | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management obchodu | Práce na příbuzné téma
Cross - selling, jeho využití a přínos pro pojišťovnu
(Daniela Ihnatová)2014, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/vmpkl/ | Hospodářská politika a správa / Pojišťovnictví | Práce na příbuzné téma
Cross - selling, jeho využití a přínos pro pojišťovnu
(Zita Komárková)2012, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/d0tfy/ | Hospodářská politika a správa / Pojišťovnictví | Práce na příbuzné téma
Efektivní segmentace portfolia potenciálních zákazníků a souvislost s určenými cíli společnosti. Význam segmentace a volba kritérií segmentace dle zaměření a vize společnosti
(Hana Pospíšilová)2010, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/esaua/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Efektivní segmentace portfolia potenciálních zákazníků a souvislost s určenými cíly společnosti. Význam segmentace a volba kritérií segmentace dle zaměření a vize společnosti.
(Markéta Dlouhá)2009, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/cc9es/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Efektivní segmentace portfolia potenciálních zákazníků a souvislost s určenými cíly společnosti. Význam segmentace a volba kritérií segmentace dle zaměření a vize společnosti
(Milan Klugar)2009, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/nts53/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Efektivní segmentace portfolia potenciálních zákazníků a souvislost s určenými cíly společnosti. Význam segmentace a volba kritérií segmentace dle zaměření a vize společnosti
(Tomáš Hajíček)2009, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ma749/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Segmentace zákazníků e-shopu www.tiktakhodinky.cz
(Gelatková Gelatková)2022, Bakalářská práce, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné / Slezská univerzita v Opavě
• https://is.slu.cz/th/ncggq/ | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Modely zákaznické segmentace realitní kanceláře
(Monika Zámišová)2020, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/gcp8e/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma