Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Metody direct marketingu a zhodnocení využití direct marketingových nástrojů ve společnosti Telia Call na konkrétním případě.
(Martina Wimmerová)2009, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/f67zs/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Metoda SWOT jako rozhodovací nástroj řízení podniku
(Petra Bendlová)2015, Bakalářská práce, Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
• https://is.vstecb.cz/th/a27t4/ | Ekonomika a management / Ekonomika podniku | Práce na příbuzné téma
Dětská skupina jako nástroj slaďování rodinného a pracovního života
(Eva Vojtová)2015, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/53204 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Analýza tuzemského trhu radiálních a diagonálních pneumatik od 25" pro kolovou těžební techniku (skupina EM/OTR)
(Jakub Louda)2015, Bakalářská práce, Fakulta managementu a ekonomiky / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//ead3jx// | Ekonomika a management / Management a ekonomika | Práce na příbuzné téma
Projektové řešení - příprava a realizace Direct marketingové akce v konkrétní firmě
(Tomáš Kejdana)2014, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/l3768/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma