Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Emocionální stavy provázející závislost hráčů
(Miroslava VEREŠOVÁ)2014, Diplomová práce, Fakulta pedagogická / ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
• http://theses.cz/id//8et40o// | Učitelství pro střední školy / Ps-Vv | Práce na příbuzné téma
Distribuce digitálního obsahu na příkladu PC her.
(Denis Forbrich)2016, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//z80j0d// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Analýza spotřebitelského chování uživatelů na trhu online PC her
(Irina Neverova)2017, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / VŠB - Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/128073 | Ekonomika a management / Marketing a obchod | Práce na příbuzné téma
Preference zákazníků na PC video herním trhu v České republice
(David CHRISTOF)2018, Diplomová práce, Fakulta sociálně ekonomická / UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
• http://theses.cz/id//0uoiut// | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Preference zákazníků na PC video herním trhu v České republice
(David CHRISTOF)2017, Diplomová práce, Fakulta sociálně ekonomická / UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
• http://theses.cz/id//06cyne// | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Preference uživatelů digitálních herních distribučních platforem na PC
(Milan Černý)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/86785 | Arts Management / | Práce na příbuzné téma
Preference zákazníků na PC video herním trhu v České republice
(David CHRISTOF)2016, Diplomová práce, Fakulta sociálně ekonomická / UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
• http://theses.cz/id//6s0k6b// | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Analýza spotřebitelského chování uživatelů na trhu PC a konzolových her s mikrotransakcemi
(Tomáš Janoušek)2019, Bakalářská práce, Ekonomická fakulta / VŠB - Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/135660 | Ekonomika a management / Marketing a obchod | Práce na příbuzné téma
Problémy frekventovaného hraní MMORPG World of Warcraft a jejich příčiny
(Ondřej Filgas)2012, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/ptjl7/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie interaktivních médií | Práce na příbuzné téma
Motivace a locus of control u hráčů World of Warcraft
(Marek HRTOŇ)2018, Diplomová práce, Filozofická fakulta / UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
• http://theses.cz/id//09wi33// | Psychologie / | Práce na příbuzné téma