Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
image značkyKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Sharing economy: the effect of brand equity on purchasing intentions of young consumers
(Yelyzaveta Strelbytska)2021, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/ut7hr/ | Business Management / | Práce na příbuzné téma
Faktory ovlivňující znalost značky vybraných subjektů na českém bankovním trhu
(David Červený)2023, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/91900 | Ekonomika a management / Management | Práce na příbuzné téma
ZNALOST VYBRANÉ ZNAČKY ČESKÝMI ZÁKAZNÍKY
(Michaela Miňovská)2019, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomie a managmentu
• http://theses.cz/id//mj7vkj// | Bakalářské programy (Bc.) / | Práce na příbuzné téma
Znalost značky Vím, co jím
(Kristýna Dryáková)2015, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/49325 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma
Virální video jako nástroj posilující znalost značky
(Eva Albrechtová)2018, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//4fcz8k// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Povědomí a znalost značky společnosti Coca Cola
(Karolína Ivanovová)2016, Bakalářská práce, Ekonomická fakulta / VŠB - Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/113265 | Hospodářská politika a správa / Ekonomická žurnalistika | Práce na příbuzné téma
Znalost značek kvality
(Simona Galiová)2019, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/79662 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma
Vliv značky na kupní chování spotřebitele - značky kvality a původu potravin
(Ondřej Heimerle)2022, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//5x3l9g// | Veřejná správa a regionální rozvoj / | Práce na příbuzné téma
Znalost a vnímání značky XY
(Martina Vajdáková)2019, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//2qabg4// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Znalost a vnímání značky H&M u generace Y v České republice
(Hana Dupalová)2014, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//dy7hyo// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma