Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
kosmetikaKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Influence of sales promotion on brand awareness and customer loyalty of AMUL limited
(Anitta Mathew)2023, Diplomová práce, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné / Slezská univerzita v Opavě
• https://is.slu.cz/th/gflwk/ | Ekonomika a management / Business Economics and Management | Práce na příbuzné téma
Digital marketing and ways of increasing brand awareness of clothing brand online
(Alla Silanteva)2023, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//42ufb6// | Business Administration / | Práce na příbuzné téma
Digital marketing and ways of increasing the brand awareness of a Russian textile company
(Alina Ivanova)2023, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//8rulfb// | Business Administration / | Práce na příbuzné téma
Digital marketing and ways of increasing brand awareness online: Insights from Indian companies and market
(Jay Pankajbhai Goti)2024, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//rqooot// | Informatics / | Práce na příbuzné téma
Sharing economy: the effect of brand equity on purchasing intentions of young consumers
(Yelyzaveta Strelbytska)2021, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/ut7hr/ | Business Management / | Práce na příbuzné téma
Promotional activities inside regulated markets. Impact of IQOS events on customer brand awareness and perception.
(Veronica Martinelli)2023, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/90313 | Management / | Práce na příbuzné téma
Determining the Brand Awareness of Product Placement in Video Games
(Marek Král)2015, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Mendelova univerzita v Brně
• http://theses.cz/id//lwcx8f// | Economics and Management / Business Economics and Management | Práce na příbuzné téma
Improvement of the Brand Development Strategy (on the example of L’Oréal Paris in Moscow)
(Ekaterina Samoylova)2021, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//1xuz2p// | Economics and Management / | Práce na příbuzné téma
The influence of marketing stimuli on consumer (purchasing) behaviour in times of COVID-19. A comparative study on personality types and the context of subcultures.
(Robin Dekker)2022, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/87868 | International Management / | Práce na příbuzné téma
International Brand Promotion Strategy
(Taras Dziuba)2021, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/doju3/ | Business Management / | Práce na příbuzné téma