Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
MédiaKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
University Student Perception of Selected Cultural Ecosystem Services Provided by Rivers in Chilean Cities: Comparative Study
(Michelle Puškárová)2023, Bakalářská práce, Fakulta regionálního rozvoje a mezinárodních studií / Mendelova univerzita v Brně
• http://theses.cz/id//cae45q// | Regionální rozvoj / | Práce na příbuzné téma
Tracing the Impact of the Cultural Revolution on Women in Chinese Society Based on Comparative Analysis of Chosen Memoirs
(Michaela Kalábová)2020, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/pr79i/ | Mezinárodní teritoriální studia / Kulturní studia Číny | Práce na příbuzné téma
The Economic, Social and Cultural Development between the State of Israel and the Czech Republic
(Aldar Tsybyktarov)2014, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/46215 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma
Analýza marketingu a propagace vybrané sportovní akce
(Jan Žák)2015, Bakalářská práce, Fakulta sportovních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/dsb20/ | Tělesná výchova a sport / Management sportu | Práce na příbuzné téma
Event marketing as a part of the selected company Sales promotion
(Nikita Yuskov)2021, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/bwb8b/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
MARKETINGOVÁ PROPAGACE VIDEOHRY SKRZE POŘÁDÁNÍ EVENTU
(Alena Kydalková)2024, Bakalářská práce, Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o. / Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
• http://theses.cz/id//wtgo9u// | Kreativní marketing a komunikace / | Práce na příbuzné téma
Event a jeho využití v integrované marketingové komunikaci
(Kateryna Melnyk)2015, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ueyqe/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Event marketing jako nástroj self-promotion regionální rozhlasové stanice
(Lucie MRÁZKOVÁ)2012, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//0koqj5// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Methods and sources of media research and application of the media data in media planning process
(Elina Andriasova)2018, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/sj54o/ | Ekonomika a management / Marketing Communication & Master of Business Administration | Práce na příbuzné téma
Audience Expectations, Evaluations, and Trust in Czech Public Service Media in a Fragmented Media Environment
(Klára Smejkal)2024, Disertační práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/btntk/ | Mediální a žurnalistická studia / | Práce na příbuzné téma