Theses on the same topic (having an identical keyword):
komunikační mixKeywords ordered alphabetically | Keywords ordered by occurrence rate
How has digital marketing evolved during COVID-19 pandemic as a result of a sedentary consumer? With a focus on marketing communication strategy.
(Fabiana Carrasco Cueto)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/88285 | International Business / | Theses on a related topic
Digital Marketing Tools of Product Communication Strategy
(Maksim Igoshin)2019, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/81353 | Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business - Central European Business Realities | Theses on a related topic
Youtube as a marketing tool in relationship marketing
(Eliška Jahodová)2017, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/zzme0/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Theses on a related topic
Digitální marketing: případová studie užití digitálních technologií v marketingu vybrané firmy
(Kateřina Fantová)2021, Bakalářská práce, AMBIS vysoká škola, a.s.
• https://is.ambis.cz/th/pn8ap/ | Ekonomika a management / Ekonomika a management podniku | Theses on a related topic
Online marketing communication of leadership development company
(Markéta Langášová)2016, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/52564 | Ekonomika a management / International Management | Theses on a related topic
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
(Silvia Nagyová)2020, Diplomová práce, Fakulta informatiky / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/ciuqx/ | Aplikovaná informatika / Služby - výzkum, řízení a inovace | Theses on a related topic
Digital Marketing Communication Strategy for a selected company
(Nora Khalatian)2020, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/83584 | Management / | Theses on a related topic
Real Time Bidding - nový způsob obchodování reklamního prostoru na internetu
(Michael Štádler)2015, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/niyn4/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Theses on a related topic