Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
návrh produktKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Choosing telecommunication service providers by expats living in the Czech Republic
(Volodymyr Gerashchenko)2021, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Mendelova univerzita v Brně
• http://theses.cz/id//v7l9lf// | Economics and Management / Business Economics and Management | Práce na příbuzné téma
Společenská odpovědnost společnosti Vodafone Czech Republic a.s.
(Jindřich Schmiedkunz)2013, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/owa57/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Společenská odpovědnost firmy Telefónica O2 Czech Republic, a.s.
(Alexandra Janoušková)2011, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/bnjcu/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Analýza tržní hodnoty T-Mobil Czech Republic, a.s.
(Karin Sněhotová)2009, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/cygzo/ | Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance | Práce na příbuzné téma
Marketingový plán pro nový produkt Granny
(Marek Slavík)2016, Diplomová práce, Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty) / České vysoké učení technické v Praze
• http://theses.cz/id/n3i8zh/ | Řízení rozvojových projektů / Řízení regionálních projektů | Práce na příbuzné téma
Zákazníci (spotřebitelé) generace Y z pohledu marketingu
(Petra Olszarová)2020, Bakalářská práce, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné / Slezská univerzita v Opavě
• https://is.slu.cz/th/abzcb/ | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Postoje a vnímání konceptu gendered marketingu českými spotřebiteli generace Y a Z
(Agata Grudzińska)2023, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//y2x2w2// | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma
Marketingový význam body image pro generaci Y
(Jakub Barvínek)2014, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/43934 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Marketingový význam body image u generace Y
(Markéta Dušáková)2017, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/77211 | Ekonomika a management / Management | Práce na příbuzné téma
Generace Y a zdravý životní styl
(Karolína Šimečková)2015, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/49822 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma