Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):

Značka

Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti

« 1 2 3 4 5 » (celkem 46 prací)
Koncept distribuce vozů Škoda Auto a.s. vyráběných ve Volkswagen Slovakia a.s. do české distribuční sítě.
 (Artur Sakhan)

2023, Bakalářská práce, ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s. / ŠKODA AUTO a.s.

http://theses.cz/id//2140fo// | Ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma

Knižní marketing v případové studii společnosti Albatros Media, a. s. a jejích nakladatelských brandů
 (Sabina Minářová)

2023, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/fw7jj/ | Management v kultuře / | Práce na příbuzné téma

Proces digitalizace a Industry 4.0 v oblasti řízení kvality značky ve ŠKODA AUTO a.s.
 (Marek Hamala)

2021, Bakalářská práce, ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s. / ŠKODA AUTO a.s.

http://theses.cz/id//0wvgbi// | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a řízení provozu, logistiky a kvality | Práce na příbuzné téma

Optimalizace procesů ve fázi náběhu a testování nového modelu značky ŠKODA AUTO a.s.
 (Jakub Lojan)

2019, Bakalářská práce, ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s. / ŠKODA AUTO a.s.

http://theses.cz/id//najf2l// | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a řízení provozu, logistiky a kvality | Práce na příbuzné téma

Analýza využití Zlínského Filmového Festivalu pro budování Analýza využití Zlínského filmového festivalu značky Kovárny VIVA a.s. a nábor zaměstnanců
 (Filip Húšť)

2023, Bakalářská práce, Fakulta managementu a ekonomiky / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

http://theses.cz/id//k6362v// | Ekonomika a management / Ekonomika a management podniku | Práce na příbuzné téma

Role marketingového výzkumu v procesu budování značky
 (Sandra Broscheová)

2014, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní

https://is.vsfs.cz/th/z9lcv/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma

« 1 2 3 4 5 » (celkem 46 prací)