Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
ZnačkaKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Koncept distribuce vozů Škoda Auto a.s. vyráběných ve Volkswagen Slovakia a.s. do české distribuční sítě.
(Artur Sakhan)2023, Bakalářská práce, ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s. / ŠKODA AUTO a.s.
• http://theses.cz/id//2140fo// | Ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Knižní marketing v případové studii společnosti Albatros Media, a. s. a jejích nakladatelských brandů
(Sabina Minářová)2023, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/fw7jj/ | Management v kultuře / | Práce na příbuzné téma
Proces digitalizace a Industry 4.0 v oblasti řízení kvality značky ve ŠKODA AUTO a.s.
(Marek Hamala)2021, Bakalářská práce, ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s. / ŠKODA AUTO a.s.
• http://theses.cz/id//0wvgbi// | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a řízení provozu, logistiky a kvality | Práce na příbuzné téma
Optimalizace procesů ve fázi náběhu a testování nového modelu značky ŠKODA AUTO a.s.
(Jakub Lojan)2019, Bakalářská práce, ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s. / ŠKODA AUTO a.s.
• http://theses.cz/id//najf2l// | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a řízení provozu, logistiky a kvality | Práce na příbuzné téma
Analýza využití Zlínského Filmového Festivalu pro budování Analýza využití Zlínského filmového festivalu značky Kovárny VIVA a.s. a nábor zaměstnanců
(Filip Húšť)2023, Bakalářská práce, Fakulta managementu a ekonomiky / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//k6362v// | Ekonomika a management / Ekonomika a management podniku | Práce na příbuzné téma
Role marketingového výzkumu v procesu budování značky
(Sandra Broscheová)2014, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/z9lcv/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma