Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Social mediaKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Social media marketing communications of convenience store franchises in Taiwan
(Huai Yin Wang)2022, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/88384 | Management / | Práce na příbuzné téma
The Essential elements for creating a successful social media campaign
(Karina Faizova)2014, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/w0ola/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
The effect of advertisments on social media to consumer purchase behavior
(Zaur Seyidli)2024, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//4gl712/zaverecna_prace.pdf_/ | Systems Engineering and Informatics / Informatics | Práce na příbuzné téma
Prevalence kuřáctví u studentů všeobecného lékařství
(Romana ANTONÍNOVÁ)2024, Diplomová práce, Lékařská fakulta / UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
• http://theses.cz/id//sn8ofq/Prevalence_kuractvi_u_studentu_vseobecneho_lekarstvi.pdf/ | Veřejné zdravotnictví / | Práce na příbuzné téma
Hashtag ako nástroj komunikácie a súčasť marketingových strategií
(Barbora Kováčová)2018, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/dwquz/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Management v kultuře | Práce na příbuzné téma
The Essential elements for creating a successful social media campaign
(Karina Faizova)2014, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/w0ola/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
Hashtag jako nástroj marketingové strategie
(Marek Nevídal)2019, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/j1650/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie interaktivních médií | Práce na příbuzné téma