Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
marketingKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Reklama & street art jako legální a nelegální formy privatizace veřejného prostoru.
(Milena Pelinková)2011, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/fo6uz/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Management v kultuře | Práce na příbuzné téma
Nákupní centra a veřejný prostor: studie o regulaci městského prostoru
(Pavel Pospěch)2012, Disertační práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/tin78/ | Sociologie (čtyřleté) / Sociologie | Práce na příbuzné téma
Gated communities a proměny současného městského prostoru
(Miroslav Novotný)2010, Bakalářská práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/j27cr/ | Sociologie / | Práce na příbuzné téma
Fenomén privatizace bezpečnosti ve 20. a 21. století – příležitost a riziko pro Českou republiku
(Petr Kopřiva)2024, Bakalářská práce, AMBIS vysoká škola, a.s.
• https://is.ambis.cz/th/ks8bh/ | Bezpečnostní management / | Práce na příbuzné téma
Zánik veřejného prostoru ve Spojených státech 20. století
(Jakub Urbánek)2013, Bakalářská práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/b0c79/ | Sociologie / | Práce na příbuzné téma
Angažovanost obyvatel Ostravy ve veřejném prostoru
(Apolena MACKOVÁ)2019, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / OSTRAVSKÁ UNIVERZITA
• http://theses.cz/id//tcotvg// | Sociologie / | Práce na příbuzné téma
Forms and functions of speech acts in marketing and intercultural communication and their impact on corporate marketing communication results
(Mariya Belozyorova)2015, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ypv9n/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
Online Marketing as a Part of Marketing Communication of a Small Business
(Elina Soitu)2017, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/kt9hy/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
The role of socio-cultural factors of a selected country for developing marketing communication tools of a selected company: A case study
(Barbora Flegelová)2015, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/gwfvx/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
The Tools of Marketing Communication and their Development in the History
(Egor Lykov)2017, Bakalářská práce, Vysoká škola hotelová v Praze
• http://is.vsh.cz/th/14780/vsh_b_a2/ | Gastronomie, hotelnictví a turismus / Hospitality Management | Práce na příbuzné téma