Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
ArchetypKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Návrh komunikační kampaně pro generaci Y ve vztahu ke zdravému životnímu stylu
(Kateřina Strašilová)2018, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//cz5gu9// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Návrh komunikační strategie ve stavební firmě
(Tomáš Beran)2023, Diplomová práce, Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty) / České vysoké učení technické v Praze
• http://theses.cz/id/42gjz1/ | Projektové řízení inovací / | Práce na příbuzné téma
Návrh komunikační kampaně pro personální agenturu
(Sofie Hanusová)2020, Diplomová práce, Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty) / České vysoké učení technické v Praze
• http://theses.cz/id/m426ya/ | Řízení rozvojových projektů / Projektové řízení inovací v podniku | Práce na příbuzné téma
Tematizace promotion vybraného produktu (podniku)
(Petra Lesáková)2014, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/v3787/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Investování do společenské pozice jako tematizace marketingového sdělení v oboru fashion (soubor kazuistik)
(Michaela Němcová)2015, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/tj8bt/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Investování do společenské pozice jako tematizace marketingového sdělení v oboru fashion (výzkumná sonda, soubor kazuistik)
(Jana Olšovská)2015, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/jocd5/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Tematizace promotion vybraného produktu (podniku)
(Tereza Pidrmanová)2014, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/qc56z/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Propagační potenciál historických tématizací v české TV reklamě z hlediska porozumění tématickým kontextům – soubor kazuistik s výzkumem úrovně relevantní znalostní úrovně veřejnosti
(Klára Sierra)2013, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/u9v76/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Využití archetypů v tématizacích reklamních sdělení
(Tereza Strychová)2013, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ealch/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Sex a erotika jako podporující téma v marketingových komunikacích
(Tereza Strychová)2011, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/cy0xj/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma