Theses on the same topic (having an identical keyword):
Keywords ordered alphabetically | Keywords ordered by occurrence rate
The Influence of Innovations in Brewing on Beer Consumers' Preferences
(Anastasia Boldyreva)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola hotelová a ekonomická
• https://is.vsh.cz/th/alp5u/ | Hospitality Management / | Theses on a related topic
Consumers Behavior in Luxury Fashion Segment
(Yekaterina Kalymbekova)2021, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/rg94y/ | Ekonomika a management / Business Management and Corporate Finance | Theses on a related topic
Buying Behavior of Indian Consumers
(Sanjaye Prassad Gopalswamy Dhanalakshmi)2024, Diplomová práce, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné / Slezská univerzita v Opavě
• https://is.slu.cz/th/dhw1u/ | Ekonomika a management / Business Economics and Management | Theses on a related topic
Sharing economy: the effect of brand equity on purchasing intentions of young consumers
(Yelyzaveta Strelbytska)2021, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/ut7hr/ | Business Management / | Theses on a related topic
The use of food delivery applications among different consumers groups in the Czech Republic
(Yasmeen Al frouh)2024, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/se39z/ | Economics and Management / | Theses on a related topic
Social Class and Consumer Preferences: Case Study of Czech Consumers
(Daana Tumanova)2024, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/radx8/ | Marketing Communication / | Theses on a related topic
Consumers' Attitudes towards Culinary Events in the Czech Republic
(Eliška Beránková)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola hotelová v Praze
• https://is.vsh.cz/th/stjpm/ | Hospitality Management / | Theses on a related topic
Towards circular economy: analysis on how enterprises influence consumers through electronic marketing communications
(Ngoc Vu Hong)2021, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/pfip0/ | Business Management / | Theses on a related topic
Foreign cultural features in advertisement and their impact on the major society consumers’ behavior
(Laura Andresheva-Arginova)2015, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/v95ba/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Theses on a related topic