Theses on the same topic (having an identical keyword):
Keywords ordered alphabetically | Keywords ordered by occurrence rate
Brand & Corporate Identity pro značku High & Focused
(Alfred Czital)2022, Diplomová práce, Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o. / Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
• http://theses.cz/id//c87blu// | Vizuální tvorba / | Theses on a related topic
Návrh brand manuálu pro klenotnictví.
(Tetiana Palahina)2024, Bakalářská práce, Fakulta ekonomicko-správní / Univerzita Pardubice
• http://theses.cz/id//mvt18b// | Aplikovaná informatika / Multimédia ve firemní praxi | Theses on a related topic
Loajalita zákazníků ke značkám s využitím Facebooku
(Jitka Novotová)2017, Disertační práce, Ekonomická fakulta / Technická univerzita v Liberci
• http://theses.cz/id//ay3je5// | Ekonomika a management / Řízení a ekonomika podniku | Theses on a related topic
Loajalita zákazníků ke konkrétní značce podniku
(Ondřej Linhart)2019, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / Technická univerzita v Liberci
• http://theses.cz/id//pp59m5// | Ekonomika a management / Podniková ekonomika - Marketing podniku | Theses on a related topic
Měření hodnoty značky streamovací služby Netflix
(Michal Krejčí)2020, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Mendelova univerzita v Brně
• http://theses.cz/id//mxh2ty// | Ekonomika a management / Manažersko-ekonomický | Theses on a related topic
Hodnota značky: vliv vybraných nástrojů marketingového mixu na budování hodnoty značky
(Martin Machek)2010, Disertační práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/44712 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Theses on a related topic
Využití firemní filantropie pro posilování hodnoty značky
(Albina Salakhutdinova)2020, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/82122 | Ekonomika a management / Management | Theses on a related topic
Využití firemní filantropie pro posilování hodnoty značky
(Tadeáš Herskovič)2023, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/91823 | Management / | Theses on a related topic
Brand ako cenné nehmotné aktívum organizácie
(Peter Pavel)2013, Diplomová práce, Bankovní institut vysoká škola SK / Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
• https://is.ambis.cz/th/nrn7r/ | Ekonomika a management / Finance | Theses on a related topic
Zásady brand identity a jejich aplikace při tvorbě návrhu brand identity svíček Emiu
(Thi Thanh Huyen Ngoová)2024, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/92814 | Multimédia v ekonomické praxi / | Theses on a related topic