Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Consumer Perceptions of Instagram Influencers: The Case of Turkey
(Altan Aydin)2019, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/80304 | Ekonomika a management / Management | Práce na příbuzné téma
The use of Social Media in B2B it Companies: A Guideline for Internal Employees as Social Media Micro-Influencers
(Sara Monnecchi)2019, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/78532 | Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business - Central European Business Realities | Práce na příbuzné téma
The Evaluative Aspect of the Messages of Social Media Influencers
(Ida Černá)2022, Bakalářská práce, Fakulta humanitních studií / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//n4beqr// | Filologie / Anglický jazyk pro manažerskou praxi | Práce na příbuzné téma