Theses on the same topic (having an identical keyword):
Keywords ordered alphabetically | Keywords ordered by occurrence rate
Integrace speciální třídy do výukového programu HV ZŠ pomocí experimentu.
(Kateřina Růžičková)2016, Bakalářská práce, Pedagogická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/aeca2/ | Specializace v pedagogice / Základy společenských věd se zaměřením na vzdělávání | Theses on a related topic
Technologie a výukové programy pro podporu předškolního a školního vzdělávání
(Michaela Baculáková)2017, Diplomová práce, Pedagogická fakulta / Univerzita Hradec Králové
• http://evskp.uhk.cz/eM5022 | Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň základní školy | Theses on a related topic
Využití počítačů na 1. stupni základní školy se zaměřením na výukové programy a výukové WWW stránky
(Eva Krobůčková)2006, Bakalářská práce, Pedagogická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/rxgnk/ | Speciální pedagogika / | Theses on a related topic
Využití počítačového programu Symwriter při nácviku čtení na základní škole speciální
(Irena Hadamíková)2015, Bakalářská práce, Pedagogická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/zl81h/ | Speciální pedagogika / | Theses on a related topic
Obchodní model předplatného
(Aneta ZÁRUBOVÁ)2023, Diplomová práce, Fakulta ekonomická / ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
• http://theses.cz/id//hjpdnh// | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Theses on a related topic
Modely spotřebního chování pro jednotlivé generace
(Petr Hudec)2024, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Mendelova univerzita v Brně
• http://theses.cz/id//pqhapw// | Ekonomika a management / | Theses on a related topic
Model rozhodování spotřebitele o budoucím vzdělání ve vazbě na ochotu platit školné
(Michaela BAŇAŘOVÁ)2015, Disertační práce, Fakulta managementu a ekonomiky / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//peosix// | Ekonomika a management / Management a ekonomika | Theses on a related topic
Spotřebitel jako "quantified self": self-tracking, data-love a self-sharing jako nové rysy spotřebního chování
(Jakub Smolek)2019, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/82219 | Ekonomika a management / Management | Theses on a related topic
Changes in Consumer Behavior and their Impact on Marketing Management
(Iuliia Dubrovna)2016, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/yfcve/ | Ekonomika a management / Business Management and Corporate Finance | Theses on a related topic
Consumer behavior and symbolic boundaries
(Murad Musazade)2023, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/q2bh1/ | Marketing Communication / | Theses on a related topic