Theses on the same topic (having an identical keyword):
mluvenost/psanostKeywords ordered alphabetically | Keywords ordered by occurrence rate
Komunikace v období krizového stavu
(Jitka Bílá Kosová)2022, Diplomová práce, AMBIS vysoká škola, a.s.
• https://is.ambis.cz/th/err85/ | Bezpečnostní management / | Theses on a related topic
Manažerská komunikace se zaměstnanci v období restrukturalizace firmy
(Barbora Tyglová)2021, Bakalářská práce, AMBIS vysoká škola, a.s.
• https://is.ambis.cz/th/unupt/ | Ekonomika a management / Ekonomika a management podniku | Theses on a related topic
Metody vedení komunikace v krizové situaci s ohledem na právní aspekty a dopady behaviorálního jednání jednotlivých stran
(Markéta Kasenčáková)2023, Bakalářská práce, AMBIS vysoká škola, a.s.
• https://is.ambis.cz/th/f8cjd/ | Bezpečnostní management / | Theses on a related topic
Krizová komunikace v podnicích v době pandemie COVID-19
(Věra Herčuthová)2022, Diplomová práce, ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s. / ŠKODA AUTO a.s.
• http://theses.cz/id//n11r5s// | Ekonomika a management / | Theses on a related topic
Marketingová komunikace společnosti Volkswagen v období Diesel Gate
(Arina Brevnova)2020, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/hmkz6/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Theses on a related topic
Marketingové komunikace společnosti Volkswagen v období Diesel Gate
(Ekaterina Lanbamina)2020, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/k5spu/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Theses on a related topic
Principy obsahu komunikace Moravské galerie s veřejností v období od 80. let 20. století do současnosti
(Libuše Pečenková)2020, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/cf5wk/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Management v kultuře | Theses on a related topic
Pojem identita ve vizuální komunikaci Ve své práci se chci zaměřit na vztah pojmu identita a vizuální komunikace. Cílem je zkoumat a pojmenovat postupy, kterými se vizuální komunikace "vyrovnává s identitou" v kontextu aktuálních procesů a změn ve společnosti a poukázat na souvislosti s proměnou oboru samotného. Chci se zaměřit na silné vizuální a korporátní identity spojené s určitými hnutími a fenomény a na konkrétních příkladech popsat tyto tendence. Identita nahlížená z různých úhlů, identita jako vizuální komunikační kód, jako message, produkt, ale čím dál více jako dialog a role designéra coby aktivní a přímo zodpovědné složky podílející se na celém procesu. Získané informace a zkušenosti bych chtěla představit ve formě výstavního projektu a publikovat je. Následně pak chci vytvořit prakticky zaměřený přednáškový blok pro studenty vizuální komunikace.
(Michaela LABUDOVÁ)2022, Disertační práce, Fakulta umění a designu / UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
• http://theses.cz/id//yhlbsb// | Výtvarná umění / Vizuální komunikace | Theses on a related topic
Vybrané nástroje marketingové komunikace ve zvolené firmě a jejich využití v období před pandemií Covid-19 a v jejím průběhu
(Veronika Schauerová)2022, Diplomová práce, Vysoká škola podnikání a práva, a.s. / Vysoká škola podnikání a práva
• http://theses.cz/id//r0jpak// | Marketingové komunikace / | Theses on a related topic
Analýza španělštiny v internetových diskuzních fórech
(Kateřina KREJČOVÁ)2014, Diplomová práce, Pedagogická fakulta / JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
• http://theses.cz/id//7wfrh6/Analyza_spanelstiny_v_internetovych_diskuznich_forech_Kat.pdf/ | Učitelství pro základní školy / ŠJ-VV/ZŠ | Theses on a related topic