Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Product placementKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
PRODUCT PLACEMENT V ČESKÝCH FILMECH PŘED A PO NABYTÍ ÚČINNOSTI ZÁKONA Č. 132/2010 SB. O AUDIOVIZUÁLNÍCH MEDIÁLNÍCH SLUŽBÁCH
(Anna MIMOCHODKOVÁ)2017, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
• http://theses.cz/id//yt10el// | Humanitní studia / Uměnovědná studia - Aplikovaná ekonomická studia | Práce na příbuzné téma
Dopad streamovacích služeb na filmovou distribuci a filmový průmysl
(Anna Navoychik)2022, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/r1xdp/ | Management v kultuře / | Práce na příbuzné téma
Poskytování audiovizuálních mediálních služeb na vyžádání
(Miloš Havlík)2014, Bakalářská práce, Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
• https://is.ambis.cz/th/qck3g/ | Bankovnictví / Právní administrativa v podnikatelské sféře | Práce na příbuzné téma
Kvalitativní výzkum internetového pirátství v kontextu nástupu audiovizuálních mediálních služeb na vyžádání (Netflix)
(Markéta ŠTEFKOVÁ)2021, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
• http://theses.cz/id//556fyu// | Humanitní studia / Žurnalistika - Televizní a rozhlasová studia | Práce na příbuzné téma
Využití dat při vývoji, výrobě a distribuci audiovizuálního obsahu na vyžádání
(Jakub Rálek)2020, Diplomová práce, Filmová a televizní fakulta / Akademie múzických umění v Praze
• http://hdl.handle.net/10318/14716 | Filmové, televizní a fotografické umění a nová média / Produkce | Práce na příbuzné téma
Změna spotřebitelského chování s příchodem Netflixu a dalších SVoD služeb na český audiovizuální trh
(Zuzana EHRLICHOVÁ)2021, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
• http://theses.cz/id//yag2ff// | Humanitní studia / Anglická filologie - Televizní a rozhlasová studia | Práce na příbuzné téma
Vliv služeb Video on Demand na konzumaci audio vizuálního obsahu
(Michal Romanovský)2021, Bakalářská práce, NEWTON College a.s. / NEWTON College a.s.
• http://theses.cz/id//d0c0w3// | Ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Využití product placementu jako rozvíjejícího se marketingového nástroje v České republice
(Martina Kopečková)2014, Disertační práce, Fakulta managementu a ekonomiky / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//80puja// | Ekonomika a management / Management a ekonomika | Práce na příbuzné téma
Product placement jako forma reklamy a jeho vliv na veřejnost
(Ivana Vlčková)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/d02ok/ | Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance | Práce na příbuzné téma
Skrytá reklama a product placement na televizní obrazovce
(Michaela HÁJKOVÁ)2012, Bakalářská práce, Fakulta managementu a ekonomiky / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//203y1g// | Ekonomika a management / Management a ekonomika | Práce na příbuzné téma