Zpět na vyhledávání

Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):

Product placement

Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti

« 1 2 » (celkem 19 prací)
PRODUCT PLACEMENT V ČESKÝCH FILMECH PŘED A PO NABYTÍ ÚČINNOSTI ZÁKONA Č. 132/2010 SB. O AUDIOVIZUÁLNÍCH MEDIÁLNÍCH SLUŽBÁCH
 (Anna MIMOCHODKOVÁ)

2017, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI

http://theses.cz/id//yt10el// | Humanitní studia / Uměnovědná studia - Aplikovaná ekonomická studia | Práce na příbuzné téma

Dopad streamovacích služeb na filmovou distribuci a filmový průmysl
 (Anna Navoychik)

2022, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/r1xdp/ | Management v kultuře / | Práce na příbuzné téma

Poskytování audiovizuálních mediálních služeb na vyžádání
 (Miloš Havlík)

2014, Bakalářská práce, Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS

https://is.ambis.cz/th/qck3g/ | Bankovnictví / Právní administrativa v podnikatelské sféře | Práce na příbuzné téma

Kvalitativní výzkum internetového pirátství v kontextu nástupu audiovizuálních mediálních služeb na vyžádání (Netflix)
 (Markéta ŠTEFKOVÁ)

2021, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI

http://theses.cz/id//556fyu// | Humanitní studia / Žurnalistika - Televizní a rozhlasová studia | Práce na příbuzné téma

Využití dat při vývoji, výrobě a distribuci audiovizuálního obsahu na vyžádání
 (Jakub Rálek)

2020, Diplomová práce, Filmová a televizní fakulta / Akademie múzických umění v Praze

http://hdl.handle.net/10318/14716 | Filmové, televizní a fotografické umění a nová média / Produkce | Práce na příbuzné téma

Změna spotřebitelského chování s příchodem Netflixu a dalších SVoD služeb na český audiovizuální trh
 (Zuzana EHRLICHOVÁ)

2021, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI

http://theses.cz/id//yag2ff// | Humanitní studia / Anglická filologie - Televizní a rozhlasová studia | Práce na příbuzné téma

Vliv služeb Video on Demand na konzumaci audio vizuálního obsahu
 (Michal Romanovský)

2021, Bakalářská práce, NEWTON College a.s. / NEWTON College a.s.

http://theses.cz/id//d0c0w3// | Ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma

Využití product placementu jako rozvíjejícího se marketingového nástroje v České republice
 (Martina Kopečková)

2014, Disertační práce, Fakulta managementu a ekonomiky / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

http://theses.cz/id//80puja// | Ekonomika a management / Management a ekonomika | Práce na příbuzné téma

Product placement jako forma reklamy a jeho vliv na veřejnost
 (Ivana Vlčková)

2020, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní

https://is.vsfs.cz/th/d02ok/ | Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance | Práce na příbuzné téma

Skrytá reklama a product placement na televizní obrazovce
 (Michaela HÁJKOVÁ)

2012, Bakalářská práce, Fakulta managementu a ekonomiky / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

http://theses.cz/id//203y1g// | Ekonomika a management / Management a ekonomika | Práce na příbuzné téma

« 1 2 » (celkem 19 prací)