Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
ZnačkaKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Evaluace koncepce značky Czech Specials v kontextu gastroturistiky v ČR a komparace s dalšími vybranými gastronomickými značkami a průvodci
(Martina Rájková)2024, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/92084 | Cestovní ruch / | Práce na příbuzné téma
Typologie prvků značky a jejich význam v procesu budování image značky - Slovenské národní divadlo
(Zuzana Barysz)2020, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//uhbl2a// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Budování značky na konkrétním příkladu značky “Life is Porno”
(Nikola Minaříková)2024, Bakalářská práce, Vysoká škola NEWTON / NEWTON University Group
• http://theses.cz/id//asmtm5// | Ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Budování značky v prostředí nadnárodní společnosti pro lokální trhy
(Petra Kotíková)2016, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/oaoqd/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Značka a její působení na zákazníka
(Lucie Havlíková)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/u5och/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
James Abbott McNeill Whistler jako umělecká značka
(Martina Svobodová)2019, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/r8n4x/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Management v kultuře | Práce na příbuzné téma
Značka Regionální potravina a její význam pro regionální rozvoj
(Aneta Szulló)2023, Bakalářská práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/iwc55/ | Regionální rozvoj a cestovní ruch / | Práce na příbuzné téma
Kultúra ako značka. Potenciál využitia franchisového modelu v kultúrnych inštitúciách
(Lenka Kavuľová)2019, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/yqk4m/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Management v kultuře | Práce na příbuzné téma
Biokonjugáty nanočástic pruské modři jako značka pro imunostanovení
(Květa Mertová)2020, Bakalářská práce, Přírodovědecká fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/i3ava/ | Aplikovaná biochemie / | Práce na příbuzné téma
Značka jako nositel tradice a kvality, značková politika společnosti Raiffeisenbank
(Klára Valentková)2015, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/p1tfw/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma