Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Strategický marketing včetně projektové studie
(Gabriela Ondračková)2023, Diplomová práce, AMBIS vysoká škola, a.s.
• https://is.ambis.cz/th/j6jq7/ | Ekonomika a management podniku / | Práce na příbuzné téma
Strategický marketing včetně projektové studie
(Lukáš Chytil)2022, Diplomová práce, AMBIS vysoká škola, a.s.
• https://is.ambis.cz/th/btgr7/ | Ekonomika a management podniku / | Práce na příbuzné téma
Strategický marketing včetně projektové studie
(Adéla Svozilková)2021, Bakalářská práce, AMBIS vysoká škola, a.s.
• https://is.ambis.cz/th/bjq7v/ | Ekonomika a management / Ekonomika a management podniku | Práce na příbuzné téma
Strategický marketing včetně projektové studie
(Maksim Novgorodov)2019, Bakalářská práce, Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
• https://is.ambis.cz/th/j10m2/ | Ekonomika a management / Ekonomika a management podniku | Práce na příbuzné téma
Strategický marketing ve firmě
(Miloslav Müller)2006, Diplomová práce, Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
• https://is.ambis.cz | Ekonomika a management / Management | Práce na příbuzné téma
Extenze značky jako součást marketingové strategie projektu Tapi Tea
(Lukáš Balík)2014, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/43989 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Brand Extension: Vstup zavedené kávové značky Tchibo do nové produktové kategorie
(Kateřina Harcubová)2019, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/83059 | Ekonomika a management / Management | Práce na příbuzné téma
Evaluating the Impact of Brand Extension Attributes of Luxury Vehicle Brands in the CEE Region
(Marek Běloch)2024, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/92083 | International Management / | Práce na příbuzné téma
Efekty strategie extenze značky, případová studie - pivní průmysl
(Michaela Tomková)2016, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/52349 | Ekonomika a management / International Management | Práce na příbuzné téma
Extenze značky jako součást marketingové strategie projektu Tapi Tea
(Lukáš Balík)2014, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/43989 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma