Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
kupní rozhodovací procesKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Purchasing Behaviour of Generation Z within Cosmetics Industry in the Czech Market
(Veronika Medková)2024, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/92285 | Mezinárodní obchod / | Práce na příbuzné téma
Exploring the Impact of Fear of Missing Out (FOMO) on Generation Z's Luxury Purchasing Intentions: Analysis of Critical Design Elements Triggering FOMO
(Štěpánka Havlová)2024, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/94773 | Management / | Práce na příbuzné téma
Aroma jako faktor ovlivňující nákupní chování spotřebitele
(Rana Isac)2023, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/dpe8c/ | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma
Nákupní chování obyvatel vybrané obce
(Roman Lipka)2024, Diplomová práce, AMBIS vysoká škola, a.s.
• https://is.ambis.cz/th/xois8/ | Management a hospodaření ve veřejné správě / | Práce na příbuzné téma
Chování spotřebitelů a faktory ovlivňující kupní rozhodovací proces na automobilovém trhu
(Kateřina Pořízková)2020, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/hn9iy/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Kupní rozhodovací proces zákazníků kupující prémiové vozidlo
(Tomáš Jarolím)2023, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/88815 | Management / | Práce na příbuzné téma
Působení podnětů retro marketingu na kupní rozhodovací proces spotřebitele
(Karolína Bílková)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/86859 | Podniková ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Kupní rozhodovací proces na trhu mobilních telefonů
(Anita Szelesová)2016, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/52422 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Kupní rozhodovací proces zákazníků v segmentu luxusních automobilů
(Tomáš Jarolím)2018, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/76733 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Marketingová komunikace a její vliv na nákupní rozhodovací proces spotřebitele
(Barbora ONDEROVÁ)2024, Diplomová práce, Fakulta ekonomická / ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
• http://theses.cz/id//6zq11x// | Podniková ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma