Theses on the same topic (having an identical keyword):
kupní rozhodovací procesKeywords ordered alphabetically | Keywords ordered by occurrence rate
Factors influencing consumer purchasing intention on Thai herbal tea in Germany
(Sukontha Surattanaporn)2012, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/37857 | Ekonomika a management / International Business - Central European Business Realities | Theses on a related topic
Exploring organic food purchasing
(Saurov Barua)2024, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/bgrjz/ | Business Management / | Theses on a related topic
Faktory ovlivňující nákupní chování zákazníků nezávislých knihkupectví
(Eliška Zaoralová)2021, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/lg12q/ | Management v kultuře / | Theses on a related topic
Faktory ovlivňující nákupní chování spotřebitelů
(Veronika Blaniková)2021, Diplomová práce, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné / Slezská univerzita v Opavě
• https://is.slu.cz/th/diqw5/ | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Theses on a related topic
Faktory ovlivňující nákupní rozhodování českých spotřebitelů
(Šárka Egermaierová)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/zqx2m/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Theses on a related topic
Faktory ovlivňující nákupní rozhodovací proces spotřebitele v gastronomii
(Monika Čapková)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola hotelová v Praze
• https://is.vsh.cz/th/bdohi/ | Hotelnictví, cestovní ruch a marketing / Hotelnictví | Theses on a related topic
Faktory ovlivňující nákupní proces spotřebitele v oblasti výživových doplňků
(Kateřina Hanišová)2024, Bakalářská práce, University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
• https://is.ucp.cz/th/f5fh5/ | Hotelnictví, cestovní ruch a marketing / Marketing ve službách (studium po VOŠ) | Theses on a related topic
Faktory ovlivňující dárcovské chování
(Marie Hladká)2015, Disertační práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/jfu3e/ | Hospodářská politika a správa (čtyřleté) / Veřejná ekonomie | Theses on a related topic
Slevy a nákupní chování současného spotřebitele
(Ivana Eliášová)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ujw4p/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Theses on a related topic
Analysis of Purchasing Behaviour on the Natural Cosmetics Market
(Lucie Růžičková)2020, Bakalářská práce, Ekonomická fakulta / VŠB – Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/141967 | Ekonomika a management / Marketing a obchod | Theses on a related topic