Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
New tendencies of nation branding in the Nordic region
(Kseniia Barsukova)2023, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/89266 | International and Diplomatic Studies / | Práce na příbuzné téma
Muzeum branding: případové studie Národní galerie Praha, Dům umění Brno a Západočeskou galerii v Plzni
(Barbora Doubková)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/83592 | Ekonomika a management / Arts Management | Práce na příbuzné téma
Elektronická média a jejich využití pro nation branding na příkladu českého národního portálu
(Lucie Králová)2018, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/75265 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní politika a diplomacie | Práce na příbuzné téma
Nová národní značka Česká republika: země pro budoucnost a její komunikace v praxi
(Ellen Venkrbcová)2020, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/83664 | Ekonomika a management / Arts Management | Práce na příbuzné téma
Muzeum a branding
(Inka Siegelová)2012, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/33068 | Ekonomika a management / Arts Management | Práce na příbuzné téma
FDI and Regional Economy in China
(Decong Kong)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/82939 | Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business | Práce na příbuzné téma
The Impact of FDI on Inequality in Emerging Countries
(Alena Tvrdíková)2013, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/39256 | Economics of Globalisation and European Integration / | Práce na příbuzné téma
Nation Branding of Developing Countries
(Veronica Sendrea)2013, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/44383 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma