Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Miloš ZemanKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Politický marketing
(Šimon Weiss)2021, Bakalářská práce, NEWTON College a.s. / NEWTON College a.s.
• http://theses.cz/id//ju8i2a// | Ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Politický marketing a komunikace v kampani do Poslanecké sněmovny ČR v roce 2021
(Monika Kubová)2022, Diplomová práce, Vysoká škola podnikání a práva, a.s. / Vysoká škola podnikání a práva
• http://theses.cz/id//mncg1m// | Marketingové komunikace / | Práce na příbuzné téma
Politický marketing a nová média na příkladu prezidentské kampaně Baracka Obamy
(Marie Komárková)2011, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/dajyh/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Nízkorozpočtová volební kampaň – případová studie předvolební kampaně Strany zelených pro krajské volby 2012 v Jihomoravském kraji
(Tereza Hašková)2013, Bakalářská práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/cl6o7/ | Mediální a komunikační studia / Politologie | Práce na příbuzné téma
Předvolební kampaň 2020 v Bělorusku: oficiální pervazivní prostředky a stylistika neoficiálních komentářů
(Alena KAUSHOVIK)2021, Bakalářská práce, Pedagogická fakulta / UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
• http://theses.cz/id//t8o0zo// | Filologie / Obchodní ruština | Práce na příbuzné téma
Zavádění nových politických značek na český trh a předvolební kampaň těchto stran pro parlamentní volby 2010
(Andrea Volaříková)2011, Diplomová práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/vg6zw/ | Politologie / | Práce na příbuzné téma
Předvolební kampaň a sociální média - srovnání České republiky a Slovenské republiky po roce 2013 - případová studie Facebooku
(Matěj HLAVÁČEK)2017, Bakalářská práce, Fakulta filozofická / ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
• http://theses.cz/id//ckdny6// | Politologie / | Práce na příbuzné téma
Populismus v politické reklamě na území České republiky a analýza předvolební kampaně ANO 2011, Svobody a přímé demokracie a České Pirátské strany.
(Bohumil Králíček)2021, Diplomová práce, AMBIS vysoká škola, a.s.
• https://is.ambis.cz/th/lg4io/ | Regionální rozvoj / Management rozvoje měst a regionů | Práce na příbuzné téma
Předvolební kampaň ČSSD ve volbách do PS PČR v roce 2006 - případová studie
(Tomáš Kubík)2007, Bakalářská práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/rz5e9/ | Politologie / | Práce na příbuzné téma
Ochota voličů veřejně podpořit politickou stranu při předvolební kampani
(Adam Pitrocha)2015, Diplomová práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/nuq2x/ | Politologie / | Práce na příbuzné téma