Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Studenti VŠKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Reklama jako zdroj příjmů veřejnoprávní televize na příkladu České televize
(Silvie Čiháková)2013, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / VŠB - Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/96803 | Hospodářská politika a správa / Ekonomika a právo v žurnalistice | Práce na příbuzné téma
Analýza sledování televize a TV reklamy dětmi předškolního věku
(Kristýna Zumrová)2018, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/76259 | Ekonomika a management / Management | Práce na příbuzné téma
Marketing a reklama ve vztahu k pěti typům postmoderní osobnosti
(Kristýna Doubková)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o. / Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
• http://theses.cz/id//q8cpvw// | Kreativní marketing a komunikace / | Práce na příbuzné téma
Je televizní reklama v dnešní době stále ještě relevantní?
(František Dolejší)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/r4asb/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Reklama a sportovní pořady České televize
(Veronika Havlová)2012, Diplomová práce, Univerzita Jana Amose Komenského Praha
• http://theses.cz/id//3zsrt6// | Mediální a komunikační studia / Sociální a mediální komunikace | Práce na příbuzné téma