Theses on the same topic (having an identical keyword):
Keywords ordered alphabetically | Keywords ordered by occurrence rate
Competitive regional development strategies in modern economy
(Dina Murieva)2020, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//2uf2yc// | Economics and Management / | Theses on a related topic
Circular economy indicators as a supporting tool for Regional development
(Osborn Agyenim Boateng)2023, Diplomová práce, Fakulta ekonomicko-správní / Univerzita Pardubice
• http://theses.cz/id//hik4vj// | Regional Development and Governance / | Theses on a related topic
Grafický design rockových hudebních nosičů v Čechách v letech 1980-2000 ve světovém kontextu
(Jakub SPURNÝ)2023, Diplomová práce, Filozofická fakulta / UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
• http://theses.cz/id//c0wswb// | Teorie a dějiny výtvarných umění / | Theses on a related topic
Design / redesign
(Vít Ondroušek)2024, Bakalářská práce, Pedagogická fakulta / Univerzita Hradec Králové
• http://evskp.uhk.cz/eB15243 | Grafická a intermediální tvorba / | Theses on a related topic
Obalový a grafický design jako marketingový nástroj
(Radka Ledecká)2021, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/kkemf/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Theses on a related topic
Pojem identita ve vizuální komunikaci Ve své práci se chci zaměřit na vztah pojmu identita a vizuální komunikace. Cílem je zkoumat a pojmenovat postupy, kterými se vizuální komunikace "vyrovnává s identitou" v kontextu aktuálních procesů a změn ve společnosti a poukázat na souvislosti s proměnou oboru samotného. Chci se zaměřit na silné vizuální a korporátní identity spojené s určitými hnutími a fenomény a na konkrétních příkladech popsat tyto tendence. Identita nahlížená z různých úhlů, identita jako vizuální komunikační kód, jako message, produkt, ale čím dál více jako dialog a role designéra coby aktivní a přímo zodpovědné složky podílející se na celém procesu. Získané informace a zkušenosti bych chtěla představit ve formě výstavního projektu a publikovat je. Následně pak chci vytvořit prakticky zaměřený přednáškový blok pro studenty vizuální komunikace.
(Michaela LABUDOVÁ)2022, Disertační práce, Fakulta umění a designu / UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
• http://theses.cz/id//yhlbsb// | Výtvarná umění / Vizuální komunikace | Theses on a related topic
Možnosti výroby ciderů sekundární fermentací ovocných vín
(Ondřej Novotný)2021, Diplomová práce, Zahradnická fakulta / Mendelova univerzita v Brně
• http://theses.cz/id//kiyvvz// | Zahradnické inženýrství / Řízení zahradnických technologií | Theses on a related topic
Porovnání révových a ovocných vín z hlediska obsahu senzoricky významných látek
(Petra Vagnerová)2015, Diplomová práce, Zahradnická fakulta / Mendelova univerzita v Brně
• http://theses.cz/id//0msqnp// | Zahradnické inženýrství / Řízení zahradnických technologií | Theses on a related topic
Implementace influencer marketingu do komunikace značky na trhu sirupů
(Dominika Pyszková)2022, Bakalářská práce, Ekonomická fakulta / VŠB – Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/146880 | Marketing / Marketingová komunikace | Theses on a related topic