Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
československá, televizní, reklama/Czechoslovak, tv, advertisingKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Analýza sledování televize a TV reklamy dětmi předškolního věku
(Kristýna Zumrová)2018, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/76259 | Ekonomika a management / Management | Práce na příbuzné téma
Stereotypy v československé televizní reklamě v době normalizace
(Andrea Vohralíková)2014, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/s9yff/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie a dějiny filmu a audiovizuální kultury | Práce na příbuzné téma
Stereotypy v československé televizní reklamě v době normalizace
(Andrea Vohralíková)2014, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/s9yff/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie a dějiny filmu a audiovizuální kultury | Práce na příbuzné téma
Stereotypy v československé televizní reklamě v době normalizace
(Andrea Vohralíková)2015, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/s9yff/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie a dějiny filmu a audiovizuální kultury | Práce na příbuzné téma