Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Ochranná známkaKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Analýza důvěryhodnosti ţebříčků Brand Finance a Inter Brand na příkladu ocenění ochranné známky L´Oréal Paris
(Tereza Nejezchlebová)2014, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/44776 | Finance a účetnictví / Finance | Práce na příbuzné téma
Brand management značky společnosti Crystalex, CZ
(Tereza Červinková)2012, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/44689 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma
Brand Management
(Petr Fíla)2013, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/73247 | Ekonomika a management / Management | Práce na příbuzné téma
Brand building : zásady a principy budování ochranné známky na příkladu televize Prima family
(Oksana Kapinos)2013, Bakalářská práce, Univerzita Jana Amose Komenského Praha
• http://theses.cz/id//9vykr6// | Mediální a komunikační studia / Sociální a mediální komunikace | Práce na příbuzné téma
Theoretical and Practical Aspects of Brand Building
(Valeriia Kachanovska)2010, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/25089 | Ekonomika a management / International Business - Central European Business Realities | Práce na příbuzné téma
Analýza důvěryhodnosti ţebříčků Brand Finance a Inter Brand na příkladu ocenění ochranné známky L´Oréal Paris
(Tereza Nejezchlebová)2014, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/44776 | Finance a účetnictví / Finance | Práce na příbuzné téma
Metody finančního ocenění značky
(Roman Skalický)2019, Disertační práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/ulxt4/ | Finance a účetnictví (čtyřleté) / Finance | Práce na příbuzné téma
Značka jako nehmotné aktivum firmy
(Jana Kucírková)2009, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/26611 | Ekonomika a management / Management | Práce na příbuzné téma
Značka jako nehmotné aktivum firmy
(Monika Harantová)2009, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/26954 | Ekonomika a management / Management | Práce na příbuzné téma
Psychologická analýza marketingové komunikace značky kvality KLASA - ocenění zemědělských a potravinářských produktů.
(Klára Janečková)2009, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/j1pbi/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma