Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
OpenGLKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Technologie COM ve vývojovém nástroji Microsoft Visual Studio
(Ondřej Bystrý)2006, Bakalářská práce, Fakulta informatiky / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/zhpzr/ | Informatika / | Práce na příbuzné téma
Principy a postupy vytváření automatizovaných testů v MS Visual Studio 2012
(Peter Zošiak)2014, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ijkub/ | Informatika / Aplikovaná informatika | Práce na příbuzné téma
Vytvořte editor kopenogramů jako plugin do vývojového prostředí Visual Studio
(Yevgen Mirsha)2014, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/45404 | Aplikovaná informatika / Podniková informatika | Práce na příbuzné téma
Podpora testování v Microsoft Visual Studio
(Daniel Padevět)2007, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/16437 | Aplikovaná informatika / Informační systémy a technologie | Práce na příbuzné téma
Implementace podpory Spark View Engine do Visual Studio 201x
(Karel Urbánek)2013, Diplomová práce, Fakulta elektrotechniky a informatiky / VŠB - Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/98567 | Informační a komunikační technologie / Informatika a výpočetní technika | Práce na příbuzné téma
Využití grafiky GDI+ pro tvorbu GUI na platformě .NET Framework v prostředí MS Visual Studio
(Slavomír GAJDOŠ)2010, Diplomová práce, Fakulta aplikované informatiky / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//9w3x3t// | Inženýrská informatika / Informační technologie | Práce na příbuzné téma
3d interaktivní počítačová hra pro děti předškolního věku
(František Cisko)2014, Diplomová práce, Fakulta informatiky / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/mcnl8/ | Informatika / Počítačová grafika | Práce na příbuzné téma
Analýza možností získávání dat pro automatizované řízení ve hře Trackmania
(Jozef Šranko)2024, Bakalářská práce, Fakulta aplikované informatiky / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//2mxiwf// | Softwarové inženýrství / | Práce na příbuzné téma
Vývoj 2D platformeru v OpenGL
(Alexej Fedorenko)2024, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/hfp1s/ | Aplikovaná informatika / | Práce na příbuzné téma