Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Rozvíjející se trhy Latinské Ameriky a NAFTA jako intervenující faktor: případové studie Mexika a Brazílie
(David Culek)2012, Diplomová práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/gtdhd/ | Mezinárodní teritoriální studia / Mezinárodní vztahy | Práce na příbuzné téma
Vliv a role sentimentu investorů na rozvíjejících se trzích
(Joachim Oliver Mampouya)2023, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/ojw8j/ | Finance / Finanční trhy, instituce a technologie | Práce na příbuzné téma
Expanze logistických služeb v rozvíjejících se trzích
(Ivan Ivanov)2011, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/j51id/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Sentiment a akciové trhy rozvíjejících se zemí
(Kamil Hussein)2018, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Mendelova univerzita v Brně
• http://theses.cz/id//3hlw9l// | Hospodářská politika a správa / Finance | Práce na příbuzné téma
Perspektivy českého exportu na vybrané rozvíjející se trhy
(Michal Vinter)2011, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/28931 | Ekonomie a hospodářská správa / Národní hospodářství | Práce na příbuzné téma
Tržní penetrace na rychle se rozvíjející trh - strategický plán výrobce zdravotnických prostředků
(Kristýna Lutovská)2021, Diplomová práce, Fakulta biomedicínského inženýrství / ČVUT
• http://theses.cz/id//ro4g63// | Systémová integrace procesů ve zdravotnictví / | Práce na příbuzné téma
The Effect of Rebranding and Modification of Luxury Brand’s Storytelling on Brand Image
(Eva Materlínová)2024, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/94431 | Mezinárodní obchod / | Práce na příbuzné téma
A comparative analysis of luxury brand strategies: Louis Vuitton and Gucci
(Leia Rohachova)2024, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/94444 | International Business - Central European Business Realities / | Práce na příbuzné téma
Creating Strategically Competitive Luxury Brand Concept
(Nevena Grmuša)2017, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/73323 | Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business - Central European Business Realities | Práce na příbuzné téma
The role of digitalization on brand loyalty in luxury industry
(Vladislava Savkova)2023, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/91082 | Mezinárodní obchod / | Práce na příbuzné téma