Theses on the same topic (having an identical keyword):
marketingKeywords ordered alphabetically | Keywords ordered by occurrence rate
Využívání marketingových nástrojů kavárenským řetězcem Costa Coffee
(Veronika Zedková)2015, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//xxeh72// | Hospodářská politika a správa / Veřejná správa a regionální rozvoj | Theses on a related topic
Zapojení zákazníka (Customer involvement) do procesu návrhu a vývoje produktu ICT
(Anna Šestáková)2022, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/wpqwm/ | Systémové inženýrství a informatika / Podniková informatika | Theses on a related topic
Zapojení zákazníka (Customer involvement) do procesu návrhu produktu
(Jakub Janíček)2021, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/f2eqb/ | Podniková ekonomika a management / | Theses on a related topic
Cena a kvalita piva - co dokáže hodnotit jeho spotřebitel?
(Kateřina Klimšová)2019, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/82576 | Ekonomika a management / Management | Theses on a related topic
Cena jako faktor konkurence v gastronomii
(Sevastian Kushnei)2023, Bakalářská práce, University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
• https://is.ucp.cz/th/hlbwq/ | Hotelnictví, cestovní ruch a marketing / Hotelnictví | Theses on a related topic