Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Kritická analýza diskurzu. Diskurzivně-historická metoda aplikovaná na téma migrační politiky Tomia Okamury (na materiálu vybraných textů publikovaných na Facebookové stránce Tomio Okamura - SPD).
(Kateřina KABEŠOVÁ)2020, Diplomová práce, Filozofická fakulta / UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
• http://theses.cz/id//6vre4t// | Filologie / Česká filologie | Práce na příbuzné téma
Analýza možností využití sociálních sítí pro propagaci firmy
(Monika Marešová)2019, Bakalářská práce, Vysoká škola hotelová v Praze
• https://is.vsh.cz/th/bm02i/ | Gastronomie, hotelnictví a turismus / Hotelnictví | Práce na příbuzné téma
Analýza Facebookové prezentace a komunikace firmy Paradox Intera-ctive a její konkurence
(Jakub Ryneš)2018, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/75578 | Aplikovaná informatika / Informační systémy a technologie | Práce na příbuzné téma
Obsahová analýza stránky "I fucking love science" na Facebooku a její proměna mezi lety 2012 až 2014
(Ondřej MARTINŮ)2015, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
• http://theses.cz/id//yo7vjy// | Mediální a komunikační studia / Žurnalistika | Práce na příbuzné téma
Analýza chování zákazníků na sociálních sítích
(Martin Rippl)2015, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/54045 | Aplikovaná informatika / Informační systémy a technologie | Práce na příbuzné téma
Analýza procesu plánování marketingové strategie firmy
(David KAJTMAN)2015, Bakalářská práce, Právnická fakulta / UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
• http://theses.cz/id//ohke3p// | Právní specializace / Právo ve veřejné správě | Práce na příbuzné téma
Analýza procesu plánování marketingové strategie firmy
(David KAJTMAN)2015, Bakalářská práce, Právnická fakulta / UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
• http://theses.cz/id//ohke3p// | Právní specializace / Právo ve veřejné správě | Práce na příbuzné téma
Sociální sítě jako fenomén sebeprezentace (zaměření na sociální síť Instagram)
(Veronika Jedlánková)2022, Diplomová práce, Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická / Technická univerzita v Liberci
• http://theses.cz/id//uoahe1// | Učitelství pro střední školy a 2. stupeň základních škol / český jazyk a literatura - základy společenských věd | Práce na příbuzné téma
Reflexe a návrh marketingové komunikační strategie Moravské galerie v Brně pro sociální síť TikTok
(Kateřina Luxová)2022, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/m7j3v/ | Management v kultuře / | Práce na příbuzné téma
Sociální sítě a sociální kapitál
(Petr Lebeda)2017, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/dq62w/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma