Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Chráněná dílnaKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Osoba zdravotně znevýhodněná a její uplatnění na trhu práce
(Havlová Havlová)2022, Bakalářská práce, Fakulta veřejných politik v Opavě / Slezská univerzita v Opavě
• https://is.slu.cz/th/t6rio/ | Sociální politika a sociální práce / Veřejná správa a sociální politika | Práce na příbuzné téma
Reálný pracovní potenciál a jeho srovnání se subjektivním hodnocením u osob zdravotně postižených.
(Pavla Dvořáková)2020, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/lveq1/ | Psychologie / | Práce na příbuzné téma
Rozvoj digitálních kompetencí pro uplatnění na trhu práce u zdravotně postižených osob
(Tereza Kučerová)2020, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/n9mpg/ | Pedagogika / Sociální pedagogika a poradenství | Práce na příbuzné téma
Zaměstnávání osob zdravotně postižených v soukromých bezpečnostních službách
(Kristýna Čupková)2021, Bakalářská práce, AMBIS vysoká škola, a.s.
• https://is.ambis.cz/th/l2u8y/ | Bezpečnostní management v regionech / | Práce na příbuzné téma
Vybrané nástroje aktivní politiky zaměstnanosti se zaměřením na osoby zdravotně postižené v okrese Rychnov nad Kněžnou
(Mňuková Mňuková)2022, Diplomová práce, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné / Slezská univerzita v Opavě
• https://is.slu.cz/th/tl75l/ | Hospodářská politika a správa / Veřejná ekonomika a správa | Práce na příbuzné téma
Využití mobilních aplikací pro zvyšování hodnoty zákazníka jako moderní prostředek direkt marketingu
(Viktorie Vacková)2024, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/oooxo/ | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma
Využití mobilních aplikací pro zvyšování hodnoty zákazníka jako moderní prostředek direkt marketingu
(Vasilii Zakharov)2024, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/rg6o1/ | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma
Direkt marketing - šíření reklamy přes internet
(Petra Váňová)2009, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/c16tk/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Využití nástrojů direkt marketingu v reklamní agentuře Reklama Straka
(Jiří Straka)2015, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/v7uvx/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Přímý marketing jako komunikační technika
(Viktoriya Zabelina)2013, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/du5l4/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma