Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Luxusní značkyKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Consumers Behavior in Luxury Fashion Segment
(Yekaterina Kalymbekova)2021, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/rg94y/ | Ekonomika a management / Business Management and Corporate Finance | Práce na příbuzné téma
Foreign cultural features in advertisement and their impact on the major society consumers’ behavior
(Laura Andresheva-Arginova)2015, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/v95ba/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
Influence of Covid-19 on Consumers’ Behavior in the Czech Republic
(Md Abu Taleb Saikat)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/82126 | Ekonomika a management/Business Administration / Corporate Finance and Management | Práce na příbuzné téma
Change of consumers preferences and behavior due to the influence of Covid-19
(Anežka Blažek Wijsman)2021, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/84846 | International Management / | Práce na příbuzné téma
Developing wine consumption behavior models by young Czech consumers.
(Gerardo Pacheco Carrillo)2024, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/90912 | International Business / | Práce na příbuzné téma
The Impact of Social Media on Chinese Consumers' Luxury Goods Consumption Behavior
(Ruijie Yan)2023, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/91088 | International Business / | Práce na příbuzné téma
Návrh strategie luxury marketingu značky Christian Dior
(Denisa Kalakajová)2021, Bakalářská práce, NEWTON College a.s. / NEWTON College a.s.
• http://theses.cz/id//kt85rl// | Ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Value Incompatibilities Between CSR and Luxury Fashion Brands: A Marketing Perspective
(Andrea Maria Ivanof)2022, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/85945 | International Business - Central European Business Realities / | Práce na příbuzné téma
The Effect of Rebranding and Modification of Luxury Brand’s Storytelling on Brand Image
(Eva Materlínová)2024, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/94431 | Mezinárodní obchod / | Práce na příbuzné téma
Luxury Fashion Marketing
(Thu Hien NGUYEN)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola NEWTON / NEWTON College a.s.
• http://theses.cz/id//gf0lgl// | Ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma