Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Luxusní značkyKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
The Impact of E-Commerce on the Brand Equity Concept for Luxury Fashion Brands
(Štěpán Najman)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/87538 | Mezinárodní obchod / | Práce na příbuzné téma
Impact of luxury companies’ CSR activities on the consumers’ purchasing decisions
(Veronika Moskaleva)2020, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/82971 | International Business - Central European Business Realities / | Práce na příbuzné téma
Evaluating the Impact of Brand Extension Attributes of Luxury Vehicle Brands in the CEE Region
(Marek Běloch)2024, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/92083 | International Management / | Práce na příbuzné téma
A comparative analysis of luxury brand strategies: Louis Vuitton and Gucci
(Leia Rohachova)2024, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/94444 | International Business - Central European Business Realities / | Práce na příbuzné téma
Counterfeiting: Fake Goods Production and its Impact on the Market of Luxury Brands in the U.S.A. and China
(Ariuna Choizhalsanova)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/82859 | Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business | Práce na příbuzné téma
Phygital Transformation and the Modern Customer of Luxury Fashion
(Jan Kovář)2023, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/91654 | Mezinárodní obchod / | Práce na příbuzné téma
Green brands’ marketing strategies and their effects on green purchase intention: The case of Czech market
(Ülkem Altunbulak)2023, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/91014 | International Business - Central European Business Realities / | Práce na příbuzné téma
How can Chinese sportswear and equipment brands use ethnocentrism to attract young Chinese consumers?
(Wenkai Su)2024, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Mendelova univerzita v Brně
• http://theses.cz/id//ow7bm2// | Economics and Management / | Práce na příbuzné téma
Marketing communications of luxury brands: a case study of LVMH
(Maria Dolgova)2015, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//fbo0wm// | Economics and Management / | Práce na příbuzné téma