Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Communication strategies in social media advertising as compared with traditional advertisements
(Viktorie BALONOVÁ)2023, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / OSTRAVSKÁ UNIVERZITA
• http://theses.cz/id//ur75qs// | Anglická filologie / Anglická filologie - Angličtina pro odbornou a profesní komunikaci | Práce na příbuzné téma
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
(Sanzhar Isakov)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/t1f17/ | Marketing Communication / | Práce na příbuzné téma
Magnitude of corporate communication with media
(Yury Kositsyn)2020, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/gunmt/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
Magnitute of Corporate communication with media
(Alyona Ilyushkina)2016, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/x9zpp/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
Magnitude of Corporate Communication with Media
(Konstantin Zhidov)2018, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/xxphk/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
Power of media in political communication
(Rysbek Konysbayev)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/mrpx1/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
Použití marketingového výzkumu vybrané firmy v některých speciálních oblastech (výzkum celkové tržní situace, výzkum vnímání okolí firmy, produktu, ceny, distribuce, propagace, preference vlastností výrobků, apod.)
(Lucie Chrástecká)2015, Bakalářská práce, Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
• https://is.vstecb.cz/th/ngvm3/ | Ekonomika a management / Ekonomika podniku - kombinovaná forma | Práce na příbuzné téma
Destinační marketing. Vnímání a propagace vybrané destinace, realita a hyperrealita.
(Valeryia Hryhoryeva)2024, Bakalářská práce, Fakulta informatiky a managementu / Univerzita Hradec Králové
• http://evskp.uhk.cz/eB15086 | Management cestovního ruchu / Management cestovního ruchu - německý jazyk | Práce na příbuzné téma
Destinační marketing. Vnímání a propagace Vídně, realita a hyperrealita.
(Veronika Šmejkalová)2020, Bakalářská práce, Fakulta informatiky a managementu / Univerzita Hradec Králové
• http://evskp.uhk.cz/eB11937 | Ekonomika a management / Management cestovního ruchu | Práce na příbuzné téma
Mládež a její percepce reklamy
(Jan Strnad)2015, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//85zonj/zaverecna_prace.pdf/ | Hospodářská politika a správa / Hospodářská a kulturní studia | Práce na příbuzné téma