Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Je televizní reklama jako nástroj propagace služby či výrobku stále účinná?
(Filip Doležal)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/z60ru/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Vliv reklamy a propagace na chování zákazníka
(Luboš Příhoda)2010, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/zy015/ | Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance | Práce na příbuzné téma
Vliv marketingu a propagace na životní styl určitých sociálních a věkových skupin
(Veronika Lindová)2012, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/bv3ss/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma