Theses on the same topic (having an identical keyword):
marketingKeywords ordered alphabetically | Keywords ordered by occurrence rate
Vliv jednotlivých druhů komunikace/reklamy a komunikačního mixu na specifické cílové skupiny
(Tereza Dufková)2012, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/e8w0d/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Theses on a related topic
Vliv jednotlivých druhů komunikace/reklamy a komunikačního mixu na specifické cílové skupiny
(Barbora Čížková)2013, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/d9pvn/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Theses on a related topic
Vliv jednotlivých druhů komunikace/reklamy a komunikačního mixu na specifické cílové skupiny
(Lenka Jíchová)2013, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/rhxiw/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Theses on a related topic
Vliv jednotlivých druhů komunikace/reklamy a komunikačního mixu na specifické cílové skupiny
(Michaela Klusáková)2012, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/qm8ab/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Theses on a related topic
Prostředky marketingové komunikace pro vybranou cílovou skupinu - děti a mládež
(Pavlína Hovorková)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/dpb2c/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Theses on a related topic
Využití multimediální komunikace v marketingovém mixu podniku
(Jan Astl)2013, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/mujli/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Theses on a related topic
Analýza stávající marketingové komunikace vybraného podniku
(Andrea Semančíková)2015, Bakalářská práce, Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
• https://is.vstecb.cz/th/m4t6z/ | Ekonomika a management / Ekonomika podniku | Theses on a related topic
Marketingová komunikace jako nástroj řízení společenského chování lidí
(Sandra Plachá)2016, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/mpsot/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Theses on a related topic
Podpora prodeje jako účinný nástroj marketingové komunikace
(Tereza Skučková)2016, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/e4a2v/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Theses on a related topic
Propagace nových výrobků firmy Kloida a jejich zavádění na trh
(Kateřina Kloidová)2016, Bakalářská práce, Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
• https://is.vstecb.cz/th/vnc3a/ | Ekonomika a management / Ekonomika podniku | Theses on a related topic