Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
marketingKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Sponzoring vs. Corporate social responsibility (CSR)
(David Benda)2016, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/yy8ha/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Marketingový komunikační mix společnosti T-Mobile
(Josef Paroulek)2014, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ypb77/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Britské parlamentní volby 2010 z pohledu politického marketingu: segmenty podpory, výsledný produkt a komunikační mix Konzervativní strany, Labouristické strany a Liberálních demokratů
(Pavel Krchňák)2011, Diplomová práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/x1fbw/ | Politologie / | Práce na příbuzné téma
Výběr média pro komunikační mix
(Jana Zelená)2012, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/dqia7/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Social Media Marketing as a Communication Tool for the Small Czech Enterprise, TREND gastronomie s.r.o.
(Dominika Kozlovská)2016, Bakalářská práce, Fakulta humanitních studií / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//awbgus// | Filologie / Anglický jazyk pro manažerskou praxi | Práce na příbuzné téma
Instagram: Exploration of Visual Brand communication & Transformational advertising
(Oluwaseun Adekola Fasanya)2022, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/k0git/ | Marketing Communication / | Práce na příbuzné téma
Communication strategies in social media advertising as compared with traditional advertisements
(Viktorie BALONOVÁ)2023, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / OSTRAVSKÁ UNIVERZITA
• http://theses.cz/id//ur75qs// | Anglická filologie / Anglická filologie - Angličtina pro odbornou a profesní komunikaci | Práce na příbuzné téma
The influence of cultural differences on the effectiveness of advertising appeals in social media ads in case of gen Z from Czechia, Finland and Turkey
(František Hendl)2024, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/94849 | Mezinárodní obchod / | Práce na příbuzné téma
Consumer Attitudes Towards Social Media Advertising
(Ornella Kim Buxbaum)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/82493 | Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business | Práce na příbuzné téma
International Legal Framework for the Regulation of Misleading Advertising of Dietary Supplements on Social Media: Consumer Protection and Prevention of Nutrition Misinformation
(Tereza Bártová)2024, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/92078 | Mezinárodní obchod / | Práce na příbuzné téma