Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
NakupováníKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
E-Commerce as a Foreign Markets Entry Strategy
(Ali Kasimov)2019, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/79733 | Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business - Central European Business Realities | Práce na příbuzné téma
Implementace technologické inovace v e-commerce pro marketingovou komunikaci značky Bonami
(Denisa Roreitnerová)2024, Bakalářská práce, Vysoká škola NEWTON / NEWTON University Group
• http://theses.cz/id//yc16gv// | Ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
E-commerce se zaměřením na nákup prostřednictvím sociálních sítí
(Simona Matějovská)2022, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//59x6i4// | Ekonomika a management / Provoz a ekonomika | Práce na příbuzné téma
Logistický řetězec čínských e-commerce tržištích působící na B2C trhu cílený na český trh
(Daniel Wesselý)2019, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/81684 | Ekonomika a management / Management | Práce na příbuzné téma
Výberová paralýza v e-commerce
(Rebecca Švecová)2022, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/87995 | Management / | Práce na příbuzné téma
Formy a použitie zliav v e-commerce
(Klaudia Figlárová)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/83634 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
The Influence of Digital Marketing and Social Media Algorithms on Consumer Decision-Making Processes in the E-commerce Sector
(Arun Ronal Antony)2024, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / VŠB – Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/153142 | Marketing a obchod / | Práce na příbuzné téma
The Impact of E-Commerce on the Brand Equity Concept for Luxury Fashion Brands
(Štěpán Najman)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/87538 | Mezinárodní obchod / | Práce na příbuzné téma
Faktory ovlivňující rozhodnutí zákazníka nakupovat potraviny prostřednictvím internetu
(Martina ŠLECHTOVÁ)2019, Diplomová práce, Fakulta sociálně ekonomická / UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
• http://theses.cz/id//p6wuhx// | Ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Eye tracking - Nákupní chování spotřebitele při nakupování potravin na internetu
(Lenka Jandošová)2022, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//8q3b8l// | Ekonomika a management / Provoz a ekonomika | Práce na příbuzné téma