Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
MarketingKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Ruské reklamní slogany ve sféře finančních služeb
(Kateřina Chytková)2021, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/tuef4/ | Filologie / Ruština se zaměřením na oblast firemní praxe, služeb a cestovního ruchu | Práce na příbuzné téma
Okázalá spotřeba jako téma emočního apelu v reklamě – projektový návrh reklamní komunikace v tiskových médiích
(Zuzana Radová)2020, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/sljyb/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Afinita reklamního sdělení pro vybrané cílové skupiny (případová studie působení reklamního sdělení na specifickou cílovou skupinu)
(Denisa Hustolesová)2014, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/io2bj/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Efektivita reklamní kampaně inzerované v televizním vysílání
(Kateřina Havlíčková)2019, Diplomová práce, Vysoká škola hotelová v Praze
• https://is.vsh.cz/th/xiuhv/ | Gastronomie, hotelnictví a turismus / Management hotelnictví a lázeňství | Práce na příbuzné téma
Reklama 2.0 aneb reklamní sdělení ve věku nových médií
(Vendula Pudelková)2012, Bakalářská práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/gk3sm/ | Mediální a komunikační studia / Mediální studia a žurnalistika | Práce na příbuzné téma
Využití reklamní fotografie v současném pojetí marketingových sdělení
(Viktoriia Radionova)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/y5kfm/ | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma
Osobnosti soudobé české audiovizuální reklamní tvorby
(Aneta Průšková)2016, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ddq5a/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Význam audiovizuálního sdělení v reklamní tvorbě
(Adam Zaňka)2019, Bakalářská práce, Univerzita Jana Amose Komenského Praha
• http://theses.cz/id//v97jtx// | Mediální a komunikační studia / Sociální a mediální komunikace | Práce na příbuzné téma
Využití reklamní fotografie v současném pojetí marketingových sdělení
(Jaroslav Pulda)2016, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/own9a/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Reklamní komunikace na sociálních sítích se zaměřením na vliv influencerů
(Tereza Šlapáková)2022, Diplomová práce, Vysoká škola podnikání a práva, a.s. / Vysoká škola podnikání a práva
• http://theses.cz/id//9rye20// | Marketingové komunikace / | Práce na příbuzné téma