Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Internetový marketing vybraného subjektu
(Tereza Gajanová)2015, Bakalářská práce, Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
• https://is.vstecb.cz/th/af662/ | Ekonomika a management / Ekonomika podniku | Práce na příbuzné téma
Internetový marketing zvolené společnosti
(Filip Zelinka)2019, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//wmc4ln// | Ekonomika a management / Provoz a ekonomika | Práce na příbuzné téma
Internetový marketing
(Daniel Secký)2022, Bakalářská práce, Fakulta informatiky a managementu / Univerzita Hradec Králové
• http://evskp.uhk.cz/eB13511 | Informační management / | Práce na příbuzné téma
Internetový marketing vybrané společnosti
(Linda Brůnová)2017, Diplomová práce, Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty) / České vysoké učení technické v Praze
• http://theses.cz/id/a2rem8/ | Řízení rozvojových projektů / Projektové řízení inovací v podniku | Práce na příbuzné téma
Online marketing a jeho využití pro vybraný elektronický obchod
(Lucie Kubicová)2018, Diplomová práce, Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty) / České vysoké učení technické v Praze
• http://theses.cz/id/pl351s/ | Řízení rozvojových projektů / Projektové řízení inovací v podniku | Práce na příbuzné téma
Gender Aspects in Marketing Strategies
(Mariia Kabanova)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/gar17/ | Marketing Communication / | Práce na příbuzné téma
Analýza marketingové strategie reklamní agentury
(Šárka Jodlová)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/cktgo/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
1. Teoretická část: Analýza činností produkční reklamní agentury (případová studie k vybrané reklamní agentuře) 2. Praktická část: Audiovizuální dílo nebo tematický soubor audiovizuálních děl, délka minimálně 10 min., produkce
(Kateřina NOVÁKOVÁ)2013, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//qwppuk// | Teorie a praxe audiovizuální tvorby / Produkce | Práce na příbuzné téma
Využití nástrojů direkt marketingu v reklamní agentuře Reklama Straka
(Jiří Straka)2015, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/v7uvx/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Mediální agentura, její struktura a role při tvorbě reklamních kampaní
(Mariya Zakharevich)2023, Bakalářská práce, Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o. / Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
• http://theses.cz/id//bo7l9l// | Kreativní marketing a komunikace / | Práce na příbuzné téma