Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Spotřebitel a jeho vnímání značky v mezinárodním kontextu
(Tereza Raidová)2015, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//jq9kul// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Consumer Preferences and Brand Loyalty To Fast-Food Restaurant chains in Georgia
(Mariami Denosashvili)2024, Diplomová práce, Fakulta managementu a ekonomiky / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//4e0nu8// | Management and Marketing / | Práce na příbuzné téma
Hodnota značky: vliv vybraných nástrojů marketingového mixu na budování hodnoty značky
(Martin Machek)2010, Disertační práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/44712 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Vnímaná hodnota značky Alpine Pro na českém trhu
(Aneta Novosadová)2017, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/73689 | Ekonomika a management / Management | Práce na příbuzné téma
Brand management vybrané značky
(Dana Honzíková)2010, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/26560 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma
Smyslový marketing a brand management
(Anna Simeonovová)2019, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/br9hg/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Marketingová hodnota sportovních klubů
(Nikola Pfeiferová)2017, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ofam7/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Marketingová komunikace a brand management regionálních značek
(Tereza Šmídová)2016, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/69156 | Ekonomika a management / Management | Práce na příbuzné téma
Spotřebitel a jeho vnímání značky v mezinárodním kontextu
(Tereza Raidová)2015, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//jq9kul// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
1. Teoretická část: Okamžitá fotografie 2. Praktická část: a) katalog produktů: Instantní enigma b) volné fotografie - výstavní soubor: Percepce
(Tereza Koníčková)2016, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//8omrkq// | Výtvarná umění / Multimédia a design - Reklamní fotografie | Práce na příbuzné téma