Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Komplexní produkt destinace Cheb a možnosti jeho marketingové komunikace
(Karolína Nováčková)2022, Diplomová práce, University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
• https://is.ucp.cz/th/qhs1q/ | Hotelnictví, cestovní ruch a marketing / Marketingový management v cestovním ruchu a hotelnictví | Práce na příbuzné téma
Influencer marketing a jeho využití v destinačním managementu.
(Lenka Jungová)2022, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/w1plm/ | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma
Marketingový komunikační mix vybrané destinace
(Magdaléna Ludíková)2023, Bakalářská práce, AMBIS vysoká škola, a.s.
• https://is.ambis.cz/th/v27gl/ | Management hotelnictví a cestovního ruchu / | Práce na příbuzné téma
Emoce v marketingu destinace cestovního ruchu
(Dominika HALAMOVÁ)2023, Diplomová práce, Fakulta ekonomická / ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
• http://theses.cz/id//ldnfl7// | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Image turistické destinace Uzbekistán z pohledu českých návštěvníků
(Sardor Hudaybergenov)2019, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/81296 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma