Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Chování spotřebiteleKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Chování zákazníků a výzkum poptávky ve vybraném hotelu.
(Jiří Stareček)2024, Diplomová práce, University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
• https://is.ucp.cz/th/u6peq/ | Hotelnictví, cestovní ruch a marketing / Management hotelnictví a lázeňství | Práce na příbuzné téma
Zaměstnanecké benefity a jejich preference z pohledu generace Z v sektoru služeb
(Veronika Voňková)2024, Bakalářská práce, Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
• https://is.vstecb.cz/th/faqic/ | Řízení lidských zdrojů / | Práce na příbuzné téma
Faktory ovlivňující nákupní rozhodovací proces spotřebitele v gastronomii
(Monika Čapková)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola hotelová v Praze
• https://is.vsh.cz/th/bdohi/ | Hotelnictví, cestovní ruch a marketing / Hotelnictví | Práce na příbuzné téma
Vliv reklamního sloganu na nákupní rozhodovací proces spotřebitele
(Monika Hegarová)2018, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/emf04/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Vliv reklamního sloganu na nákupní rozhodovací proces spotřebitele
(Daniel Havlíček)2018, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/npo7x/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Vliv reklamního sloganu na nákupní rozhodovací proces spotřebitele
(Klára Hrabčáková)2018, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/stoey/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Vliv blogu na nákupní rozhodovací proces spotřebitele
(Petra Vyskotová)2017, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/flrej/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Marketingová komunikace a její vliv na nákupní rozhodovací proces spotřebitele
(Barbora ONDEROVÁ)2024, Diplomová práce, Fakulta ekonomická / ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
• http://theses.cz/id//6zq11x// | Podniková ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Nákupní rozhodování a emocionalita spotřebitele
(Klára Hrabčáková)2020, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/yq0x9/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Nákupní chování, rozhodovací proces spotřebitele
(Pavel Pařízek)2006, Bakalářská práce, Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
• https://is.ambis.cz | Ekonomika a management / Management organizací | Práce na příbuzné téma